Minőségpolitika

Galvanofém Kft.
Minőségpolitikája

A GALVANOFÉM KFT. vezetőségének meggyőződése, hogy a minőség a társasági működés meghatározó eleme. A továbbiakban ezért a Társaság, egy olyan hatékony minőségirányítási rendszert tart fenn, és a folyamatos fejlesztések mellett működtet, amely a követelmények teljesülése által garantálja a termékeinek és szolgáltatásainak állandó kifogástalan minőségét, és vevőinek megelégedettségét. A GALVANOFÉM KFT. 2006 óta folyamatosan ISO 9001 tanúsítvánnyal rendelkezik. A társaság üzletpolitikája: megfelelni az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszer szabvány előírásainak és a speciális vevői igényeknek.

A GALVANOFÉM KFT. minőségpolitikájának középpontjában a
VEVŐ,
mint kiemelt érdekelt fél áll.

Legfőbb cél, hogy a GALVANOFÉM KFT. termékeinek és szolgáltatásainak minősége mindenkor feleljen meg a vevők által meghatározott követelményeknek és elvárt igényeknek, és amennyiben lehet, haladják meg is azt, továbbá az alkalmazandó jogszabályi és egyéb szabályozó követelményeknek is maradéktalanul megfeleljen. Az erőforrások közül legfontosabbnak a vezetőség a munkavállalót tekinti, akik közreműködésükkel, szakértelmükkel, a képzéseken tanultak alkalmazásával hozzájárulnak, és folyamatosan fejleszteni tudják a Társaság termékeinek és szolgáltatásainak minőségét.

A GALVANOFÉM KFT. elsődleges célja az, hogy:

  • a Vevők mennyiségi és minőségi igényeit kielégítse, a vevői megelégedettség folyamatos magas szinten tartása mellett,
  • az iparági követelmények figyelemmel kísérése mellett termékeit és szolgáltatásait folyamatosan fejlessze, új alkalmazásokat vezessen be,
  • a munkatársak folyamatos szakmai továbbképzésével, a munkakultúra fejlesztésével, olyan munkakörnyezetet biztosítson a munkavállalói számára, ahol a tudásukat és képességeiket teljes mértékben a társaság javára hasznosíthatják,
  • a társaság hosszú távon eredményesen tudjon működni, és tartós sikereket érjen el.

Az elsődleges célok elérése érdekében a következő vezetési elveket érvényesíti a társaság:

  • Alapkövetelmény a teljesítőképesség állandó javítása, a csoportmunka elsődlegessége minden funkcionális területen.
  • A hibamegelőzésre helyezni a hangsúlyt, az utólagos beavatkozásokkal szemben.
  • Mindig nyitott kommunikációs környezetet biztosítani, és ezáltal a munkavállalókat kezdeményezésre ösztönözni. A munkavállalókat arra motiválni, hogy azonosítsák a problémákat, és segítsék azok mielőbbi megoldását. Az adatok, és információk elemzésén alapuló döntéshozatallal pedig biztosítható, az európai minőségi normáknak való megfelelés.
  • Vevőkkel, külső szolgáltatókkal hosszú távú kapcsolatokra törekszik, a vevői elégedettséget folyamatosan figyelemmel kíséri, külső szolgáltatóit évente minősíti.
  • Folyamatos műszaki innovációval növeli tevékenysége színvonalát, biztonságát, továbbá erőfeszítéseket tesz a piaci pozíció megtartása, folyamatos javítása érdekében.


Kecskemét, 2018.04.27.

MINŐSÉG, MEGBÍZHATÓSÁG, PONTOSSÁG

Sikerünk a kiváló ár és a minőség kombinációjában rejlik. Reméljük felkeltettük érdeklődését, és a mi szolgáltatásunkat választja.